Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

eetbare bloemen

deathriiven

Aanbevolen berichten

Ik ben een leerlinge in het laatste jaar bakker-banketbakkerij, voor mijn GIP (eindwerk) zou ik graag met eetbare bloemen willen werken, maar momenteel is dit niet het seizoen hiervoor en vind ik dus bijna nergens (in België) eetbare bloemen (bloemen die niet besproeid zijn geweest). Weet er iemand waar ik dit wel nog kan vinden, een site of een adres, ik zou graag met rozen, viooltjes en goudsbloemen werken, weet er iemand waar ik hieraan kan geraken (liefst regio Oost-Vlaanderen).

Alvast bedankt

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je twee weken eerder dit geschreven, had ik je goed kunnen helpen. Mijn goudsbloemen staan nu bijna allemaal in het zaad, vind ze trouwens niet lekker waardoor ik ze niet uitgedund heb en ze in het zaad zijn geschoten . Heb nog een Oost indische kers in bloei, wel lekker als ook één viooltje. Leukste eetbare bloemen vind ik de daglelies, helaas nu op hun einde. Je mag altijd eens naar mijn volkstuintje komen in Lokeren en bloemen meenemen maar is wel mijn eerste moestuin ooit dus verwacht er ook niet te veel van .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...