deathriiven Geplaatst: 19 september 2015 Share Geplaatst: 19 september 2015 Ik ben een leerlinge in het laatste jaar bakker-banketbakkerij, voor mijn GIP (eindwerk) zou ik graag met eetbare bloemen willen werken, maar momenteel is dit niet het seizoen hiervoor en vind ik dus bijna nergens (in België) eetbare bloemen (bloemen die niet besproeid zijn geweest). Weet er iemand waar ik dit wel nog kan vinden, een site of een adres, ik zou graag met rozen, viooltjes en goudsbloemen werken, weet er iemand waar ik hieraan kan geraken (liefst regio Oost-Vlaanderen). Alvast bedanktGroetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aalterse-willy Geplaatst: 19 september 2015 Share Geplaatst: 19 september 2015 Rozen en goudsbloemen staan er hier, die niet bespoten zijn en soms ook viooltjes in het gazon.Maar dat is nogal ver hé, tenware dat ge in Brugge studeert of eens naar de kust rijdt. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 19 september 2015 Share Geplaatst: 19 september 2015 Contact opnemen met een volkstuin in de buurt? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 19 september 2015 Share Geplaatst: 19 september 2015 Er is vast wel een lid van de Velt regio die er in de tuin heeft staan: http://beweegt.velt.be/hamme/1602/start Succes! Bij mij bloeit de Oost-Indische kers en de viooltjes trouwens nog volop hoor! Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
simonvb Geplaatst: 20 september 2015 Share Geplaatst: 20 september 2015 Had je twee weken eerder dit geschreven, had ik je goed kunnen helpen. Mijn goudsbloemen staan nu bijna allemaal in het zaad, vind ze trouwens niet lekker waardoor ik ze niet uitgedund heb en ze in het zaad zijn geschoten . Heb nog een Oost indische kers in bloei, wel lekker als ook één viooltje. Leukste eetbare bloemen vind ik de daglelies, helaas nu op hun einde. Je mag altijd eens naar mijn volkstuintje komen in Lokeren en bloemen meenemen maar is wel mijn eerste moestuin ooit dus verwacht er ook niet te veel van . Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.