aseel Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Wie o wie heeft nog oerprei voor me.liefst stuk of 50 bolletjes. Quote
weknow Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Ik heb er nog een 20-tal (schat ik) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
aseel Geplaatst: 30 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2015 Ok. .ik heb erbij misschien niet nagedacht. .20 lijkt me ook genoeg. Quote
Jane Doe Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 20 zijn ook een heel mooi aantal, maar alsje er 50 zoekt met jouw rede is dat prima. Ik bedoelde er niets anders mee, dan dat het er heel wat zijn Quote
weknow Geplaatst: 11 november 2015 Geplaatst: 11 november 2015 @ Aseel, Blijkt dat ik er nog ruim 40 heb. Maar als je verder niet reageert (bijv. PB-tje sturen) kan ik niets voor je doen....heb minstens toch een adres nodig. De hoeveelheid is te groot voor een brief. Moet dus als een pakje......vraag dan wel om vergoeding van de verzendkosten. Ze beginnen al flink uit te lopen, moeten zo snel mogelijk de grond in. Het is dus "nu of nooit"...voor jou of eventuele andere gegadigden. Anders gaan ze in de soep. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.