Geplaatst: 2 juni 201114 j Was deze morgen de tomaten planten aan het opbinden bij een van de laatste die ik controleerde zag ik twee tomaten onder een bloemkraag. Ga straks een andere foto maken.Tans aan tomaten geen tekort ga nogal tomaten mogen eten als elke bloempje een tomaat wordt een pingpong bal groot, zo als me werd beloofd; ik moest ook wat extra zaaien niet alle zaad zou kiemen, was ook niet waar al wat ik heb gezaaid is een plant geworden. Dus! als die pingpong ballen tennis ballen zijn wordt het echt een probleem.Erik Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.
Geplaatst: 2 juni 201114 j Auteur betere foto´s Erik Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.
Geplaatst: 2 juni 201114 j LOVE IS IN THE AIR.... (vanwege de hartvorm) http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 2 juni 201114 j En wat je probleem betreft mochten je tomaten tennisballen worden: ... Kom op! Draag die last! Omarm je probleem... Jahaa... ik weet het ... het leven is zwaar en niet te dragen... straks spit van het tomatensjouwen enzo.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 2 juni 201114 j LOVE IS IN THE AIR.... (vanwege de hartvorm) bedankt voor de uitleg anders had ik een dubbelzinnige opmerking weer moeten maken, nu begrijp ik je Mooi Boaz, aparte bloemtak maakt deze soort zo van de stam uitstekend, welke soort heb je ? Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 2 juni 201114 j Auteur Mooi Boaz, aparte bloemtak maakt deze soort zo van de stam uitstekend, welke soort heb je ? Ik heb ze van een hobby kweker,het zouden sappige gele en rode tomaten zijn een pingpong bal groot, Verdragen de koude iets beter dan andere tomatenplanten. Ik kan nu niet meer zeggen als die kweker mij heeft verteld, ga er wel extra zaad van nemen en hou je wel op de hoogte hoe ze het verder doen en smaken. Het is een plezier om ze zien te groeien Erik Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.
Geplaatst: 2 juni 201114 j Zeker ze zien er ook mooi uit en lijken veel opbrengst te gaan geven,tof altijd als je zo een soort tomaat krijgt waar een ander tevrede over is, ja ben benieuw naar eind resultaat ! Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 4 juni 201114 j Auteur Ze doen het goed de tomaatjes. ze groeien net als de andere de eerste bloemen zijn nu tomaatjes van 2 cm. er zijn nu trossen van 65 bloempjes en ze maken er dagelijks 4 bij.De tros waar de tweeling aanhangt telt nu 56 bloemenEn de top van de plant geeft er dagelijks nog een trosje bijwillen of niet maar eind volgende week moet ik toppen of het dak van de serre slopen.Deze planten zijn een streling voor het oog, wens ze een goede morgen en hup een bloempje erbij Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.
Geplaatst: 14 juni 201114 j Auteur Met dank aan ieder die zijn kennis en bevindingen, wijsheden en ervaringen op het internet plaatste. De zwarte tomaten doen het ook goed, ben wel benieuwd hoe dik ze worden. de waterkers Na het zo goed mogelijk nabouwen van een natuurlijk moeras doen de plantjes het goed en heb ik de algen onder controle.Het begin was een ramp!Wie zoekt die vind Een oude badkuip gevuld met kiezel en lava steen daarop wortelgaas bedekt met +- 5 cm vijvergrond bestrooit met een laag van +- 1 cm rijnzand, de overloop van het bad dient om het stof en vuil van de operavlakte te verwijderen het afgevoerde water met vuil wordt gefilterd en langs de afvoer van het bad word zuiver water toegevoegd. Heeft de smaak van radijsjes, lekker.ondervinding:Slakken, het was mij opgevallen dat daar waar ik perliet witte lava korrel heb ingewerkt geen slaken te bespeuren zijn. logisch de korrel zuigt zich vast aan de slakken.Erik Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.
Geplaatst: 14 juni 201114 j Leuke waterkers! Ik heb t ook op een soort moeras achtige manier gedaan, grotere bak die ik onderwater zet, met daarin bakjes met waterkers. Zorg dat de wortels onderwater komen, de rest niet... zie wel hoe t gaat. Heb deze bakjes gebruikt: Misschien dat ik het later nog meer ga doen zoals jou, alleen nu even geen ruimte voor uitbreiding van waterkers > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 30 juli 201113 j Auteur Heb een worm of zoiets gehad op de pc nieuwe harde schijf gestoken probleem nog niet helemaal opgelost. De tweeling tomaat is niet meer, ze waren lekker en knapperig een pingpongbal groot.Zijn me dat planten er staan er drie tussen die tegen de 1000 tomaatjes leveren van 2 tot 4 cm doorsnee. Buiten doen ze het ook goedhet zijn de ideale planten voor tuiniers met weinig ruimte, weinig plant veel tomaat. Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.
Geplaatst: 30 juli 201113 j Zeer zeker veel tomaat, wauw hij is echt mooi Ik heb in het verleden veel tomaten geplukt bij tuinders, maar heb dit nog nooit gezien. Geweldig hoor.
Geplaatst: 1 augustus 201113 j Auteur Heb vier soorten tomaten staan, deze planten zijn uitzonderlijk moet je kijken de top van een plantminimum 95% van de bloemen worden tomaten.Na het toppen van de planten zijn ze bij elke tros bloempjes gaan bijmaken en blijkbaar zijn ze nog niet van plan te stoppen. Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.
Geplaatst: 1 augustus 201113 j Auteur Ik weet niet welke soort, heb vorig jaar 6 afdankertjes gekregen, laat in het seizoen ze waren niet zo speciaal wel lekkere tomaatjes hebben van de mooiste zaad genomen, 9 of 10 maart gezaaid en dit zijn ze geworden. het nadeel zo als ze bloemen maken ook dieven tot er getopt is dan worden het dieven minder. Dier en Plant leerde mij, wie ik geworden was en leerde mij te zijn wie ik ben.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.