Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb eind oktober knoflook geplant. Het loof steekt al een tukje boven de grond.

Echter krijg ik een nieuw tuintje en wil graag mijn knoflook mee verhuizen. Heeft dit kans van slagen of kan ik het beter daar in de grond laten voor de nieuwe eigenaar?

Geplaatst:

Ik zou rondom de gepote tenen genoeg aarde meenemen en die in potjes plaatsen, zodat je de wortelvorming niet te veel verstoord.

En deze pollen weer in je nieuwe tuin uitzetten.

Geplaatst:

Zou ik ook zo doen. Ruim rond de teentjes uitsteken en met voldoende grond rond de wortels op de nieuwe plaats van bestemming planten. Dan moet het goed komen......en water geven hoeft denk ik niet met dite weer

• 3 years later...
Geplaatst:

Ik heb dezelfde vraag, maar misschien is het antwoord nu -eind februari- anders? Mijn bollen staan er al sinds oktober in en hebben al een flinke scheut groen gemaakt allemaal. Maar de bak waar ze in staan stort in

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Mijn inziens moet dat gewoon lukken. Probeer de wortels zoveel mogelijk in tact te houden. Bij mij is het helemaal goed gekomen en ik had een goede oogst

• 3 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...