Plukparadijs Geplaatst: 28 augustus 2022 Geplaatst: 28 augustus 2022 Ik ben vooral een lezer op het forum, maar wil toch even hierop reageren met dankjewel. Dit is een van de weinige recepten die ik vind als ik zoek naar casselerrib en het klinkt nog lekker ook Of wij het ook lekker vinden is nog even afwachten, maar ik twijfel daar eigenlijk niet aan. Dus dank voor het delen! 1 Quote
Astrid en co Geplaatst: 3 mei 2023 Geplaatst: 3 mei 2023 Dankjulliewel voor deze recepten. De laatste jaren ben ik steeds meer van het zelf maken en waar het vlees betreft moet het al heel lang vrije uitloop of biologisch zijn. Het aanbod aan biologische vleeswaren is beperkt en vaak erg duur. Dat wil ik dus ook allemaal zelf gaan doen. Recent kocht ik een snijmachine bij de kringloop, een week geleden een vleesmolen met worstmaakding voor op mijn keukenmachine, Varkensdarm kocht ik bij van Beekum en een vacumeer machine had de Aldi in de aanbieding. Ik ben dus van alle gemakken voorzien, zeg maar. Morgen komt er een bestelling van de Groene Weg binnen en daar zit een kilo ham en een kilo rib bij. Met jullie recepten kan ik aan de slag. Mijn bevindingen deel ik graag met jullie. Het Zeeuwse spek wat ik onlangs maakte viel hier alvast bij iedereen in de smaak. Hartelijke groet, Astrid. 3 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 maart 2024 Geplaatst: 30 maart 2024 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2024 Geplaatst: 30 maart 2024 Wauw dat ziet er smakelijk uit! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 mei 2024 Auteur Geplaatst: 27 mei 2024 Ziet er erg lekker uit Jorieke! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.