Wortel Geplaatst: 18 november 2016 Geplaatst: 18 november 2016 Ik zal controleren welk formaat de huidigw dozen hebben. Ik heb al nieuwe op voorraad die in ieder geval wel mogen, bedankt voor de tip! Quote
Enjoy! Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Succes met alle "winterrust-werkzaamheden"!Leuk dat jullie dat doen. Quote
Groentjuh Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Envelop A is op zijn overwinter bestemming! Helaas wel veel zakjes zonder datum, dus deze worden verwijderd. Aan iedereen nog een laatste oproep om hier op te letten!! Die zonder datum kunnen misschien nog naar Jorieke voor de varkens ? Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Groentjuh Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Ik zal controleren welk formaat de huidigw dozen hebben. Ik heb al nieuwe op voorraad die in ieder geval wel mogen, bedankt voor de tip! Het probleem is niet zozeer het formaat van de dozen, maar de enorme hoeveelheid zakjes die erin zitten. Ik heb envelop A ernstig moeten re-construeren om geschikt voor verzending te maken. Wat ik kreeg had ook zeker niet in de brievenbus gepast, het is dat de postbode mij zag in de tuin anders was het 7.95 boete. De envelop die ik heb gebruikt heeft een soort deksel, dan kun je de zakjes beter verdelen. Ik weet niet of die enveloppen ergens te koop zijn, ik heb hem van Moniss toen ik gripzakjes bestelde. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Enjoy! Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Envelop A is op zijn overwinter bestemming! Helaas wel veel zakjes zonder datum, dus deze worden verwijderd. Aan iedereen nog een laatste oproep om hier op te letten!! Die zonder datum kunnen misschien nog naar Jorieke voor de varkens ? Ze kunnen ook naar www.zadenvoorvoedsel.nl Dan kunnen mensen in Afrika(en andere plaatsen op deze wereld) er hun voedsel mee verbouwen..ik wil ze dan wel bij je halen Wortel. Woon bij jou in de buurt Quote
Wortel Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Ik ben dezelfde doosjes als envelop A nu was, dus dat moet dan volgende ronde beter gaan. Ik zoek de zaden uit, die geschikt zijn voor de varkens gaan daar naar toe, maar ik denk niet dat dat alles is. Dus de rest zou dan inderdaad naar het goede doel kunnen. Goed idee! Quote
Groentjuh Geplaatst: 24 november 2016 Geplaatst: 24 november 2016 Zeer goed bezig. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
BinnensteBuitenTuin Geplaatst: 26 november 2016 Geplaatst: 26 november 2016 Hallo medetuinders,Wij willen graag meedoen met de zaden enveloppe voor 2017. Kan ik mij hier nog voor opgeven? We zitten in regio leiden. Graag hoor ik hoe ik mij het beste kan aanmelden. Alvast bedankt! Quote
Wortel Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Er zal begin volgend jaar een nieuwe ronde worden opgestart met een nieuw topic. Dan kun je je opgeven. Wel is het de bedoeling dat de deelnemers actief zijn op dit forum. Dus netjes voorstellen is wel zo fijn.... Quote
Monika Geplaatst: 20 december 2016 Geplaatst: 20 december 2016 Ik ben even afwezig geweest en kreeg helaas geen melding dat ik een bericht had gekregen. Kan envelop A als laatste naar mij toe? Is het een idee om telefoonnummers uit te wisselen? Zo kunnen we elkaar een sms of whatsapp sturen als de envelop klaar is voor verzending. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.