Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop Nederland 2016


Aanbevolen berichten

@samanthap van wat iemand anders mij verteld heeft blijft hij daar staan tot hij gelezen wordt. Dus hij is nog steeds niet gelezen.

 

De envelop is bij mij aangekomen!! In goede orde ontvangen. Dus ik zal daar vanmiddag eens eventjes lekker in sneupen

Stil aanwezig... Informatie opzuigend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal

Aangezien de envelop afgelopen keer lang bij mij is blijven hangen, omdat ik op vakantie ging, dacht ik laat ik mijn excuus even aanbieden. Dus bij deze.

T was een samenval van verschillende problemen die hiervoor hebben gezorgd.

Ik vind dit dan ook erg jammer. Zeker omdat ik voor de samentuin veel kon ruilen en daarvoor veel zaden heb geoogst. Helaas kan ik die nu niet ruilen. Het spijt me van deze vervelende situatie.

Groetjes tim.

PS. Ik kan me herinneren dat in 1 envelop aardamandelen zaten. Ik heb er ooit 3 uit gehaald en vind ze fantastisch. Is er iemand die deze toevallig met me wil ruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Postvak uit is verzonden maar nog niet gelezen.

 

Gaat envelop B alweer op pad?

Zin om te snuffelen

ik denk dat je envelop A bedoelt

 

Die bedoel ik idd. Automatisch aangenomen (en dus niet goed gelezen ) dat het eerste rijtje A, het tweede rijtje B en het derde rijtje C zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS. Ik kan me herinneren dat in 1 envelop aardamandelen zaten. Ik heb er ooit 3 uit gehaald en vind ze fantastisch. Is er iemand die deze toevallig met me wil ruilen.

 

De aardamandelen zaten in envelop B, tenminste toen ik hem had in juni zaten die er nog in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...