Richard74 Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 Hallo, Kunnen jullie mij misschien vertellen wat er met onderstaande bloemkool mis is? De binnenste bladeren begonnen paar weken geleden al vreemd te krullen/vormen, maar vandaag zag ik pas wat op de buitenkant zitten. Het is van de 8 bloemkolen de enige die het heeft. Iemand een idee? Quote
wijo Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 Ik zou het even open pulken en de veroorzaker er uit halen. Het lijkt wel of zich iets daar ingesponnen heeft. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
speets Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 Ziet er uit als luizen. Even goed kijken Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
aalterse-willy Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 Ik zou eerder denken dat er een paar honderd beestjes op uw bloemkool zitten, bladluizen! Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
sluipwesp Geplaatst: 29 maart 2016 Geplaatst: 29 maart 2016 Ik ga ook voor bladluizen. In deze periode kan het niet veel anders zijn lijkt mij. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.