aalterse-willy Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Veel heb ik deze keer niet aan te bieden.Wat mierikswortel, een redelijk grote struik.Aardpeer, die krijgen wij niet op tijd opgegeten.Broccoli plantjes, ik had het zakje laten vallen en daardoor heb ik nu wel 120 plantjes, veel te veel voor mij dus.Moest er nog wat zijn dan zie ik het wel.En er is nog wat.Ik heb nu acht kiemende tamme kastanjes, had die in de herfst opgeraapt onder een enorme boom, dus als er iemand wil? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Je zou mij blij maken met wat broccoli Willy?Bij mij zijn er namelijk maar 4 opgekomen Quote
aalterse-willy Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Stuk of twintig Angela? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Als er verder niemand komt voor de tamme kastanjes dan mogen die hier wel een plekje krijgen. Ik zet ze eerst een 2 jaar in de moestuin en later in ons weiland. Bent u zelf nog naar iets op zoek? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aalterse-willy Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Wat ik zocht waren pepers en paprika maar daar zorgt Prettig Gestoord voor als ik het goed voor heb. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Stuk of twintig Angela? Ik zat eerder te denken aan een stuk of 4 Maar doe er maar enkele in een potje wat ik te veel heb geef ik wel weer weg. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Yupyupyup, ik heb paprika's en pepers voor jullie, dez komen jullie zomdag of maandag bij mij thuis ophalen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
aalterse-willy Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Ik ga er een hoop per zes in gazettepapier verpakken en zo meebrengen, ze moeten weg of ze gaan naar de composthoop.En die kastanjes breng ik ook mee, voor de liefhebbers, dus Jorieke, vecht voor uw beetjes hé meisken. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Ciska Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Willy, ik heb ook wel belangstelling voor de broccoli, een paar maar hoor......als u ze toch naar de composthoop verwijst Quote
Kim Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Hoi Willy, als je een paar broccolietjes over houdt, heb ik er ook wel interesse in... Staat er bij mij op het lijstje wat voor jou? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Broccoli is altijd goed de planten vinden de kippen ook erg lekker trouwens Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
aalterse-willy Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 Ben begonnen met de tomaten uit te planten in de kas, ik zal er een tiental te weinig hebben.dus als iemand een tomaat over heeft???? Geen kerstomaatjes, die heb ik genoeg. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik heb 3 soorten tomaten in de aanbieding maar zijn snack tomaatjes? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 14 april 2016 Auteur Geplaatst: 14 april 2016 Ik dacht dat er nog iemand naar tamme kastanje gevraagd had????Er zijn er nu wel al een tiental gekiemd hoor, staan in twee potten. Broccoli is er uiteraard genoeg en anders is er nergens vraag naar zie ik. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Raquette Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 Willie, zou ik van jou misschien een stukje (?) mierikswortel mogen? Dat lijkt me erg leuk om thuis op te kweken! Ik heb voor jou een (heel kleintje nog!) Tasty Tom, trostomaat dus. Komt wel uit zelf geoogst zaad. Maar dat schijnt redelijk zaadecht te zijn: http://www.mooiemoestuin.nl/zaaien-en-zaden/f1-hybride-zaden/ Zal ik die voor je meenemen? Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
aalterse-willy Geplaatst: 14 april 2016 Auteur Geplaatst: 14 april 2016 Mierikswortel neem ik dan mee, maar dat is een redelijks struik hoor, zal hem in twee delen.tomaatjes zijn uiteraard welkom. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Raquette Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 Helemaal goed, dan zet ik die bij mijn 'meenemen naar mtfd'-stapel:). Oh, en geen kerstomaatjes, maar wil je wel pomodori? Ik kom er nu achter dat ik 1 30 liter-emmer te weinig heb...en dus 2 oranje pomodorizaailingen over Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.