Moonii88 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Hallo allemaal! Ook ik zal me even voorstellen Mijn naam is Simone en woon samen met mijn vriend en onze 3 katten in een flat. Altijd al een zwak gehad voor alles wat groen is! Heb veel planten binnenshuis en een rotstuin op poten op het balkon. Al eerder wat kruiden en aardbeien gekweekt op het balkon, maar dit wil ik nu gaan uitbreiden. Ook in ben weer aangestoken door de Moestuintjes van de Appie en na wat google-en op dit forum gekomen. Al heeeel veel gelezen hier en dit zal ik blijven doen! Een deze dagen wil ik wat plantjes gaan verspenen en/of verpotten, groeit lekker door namelijk in het raamkozijn! Mijn volgende missie word een paprikaplant die het goed doet op het balkon in een pot en ook lekkere paprika's geeft! (ik zal vanavond even kijken of ik wat foto's kan uploaden!) Quote
Toto Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Hey simone Welkom. Je hebt je op dezelfde dag aangemeld als mij Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Pascal89 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Hey Simone! Welkom hier, ik ben ook nieuw in de moestuin wereld haha. Ik ben ook aan het proberen om een aardbeien plant te kweken alleen bij mij laat hij zich nog niet zien haha. Maar wie weet komt die straks ff boven de grond kijken. Ik heb daarnaast ook Sweet Peper zaden, deze ga ik binnenkort ook eens zaaien en dan eens zien wat er van komt! Succes dit moestuin jaar en ben benieuwd naar je fotos! Quote
Fets Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Welkom Simone, Kijk lekker rond en vraag er rustig op los. Veel is al te vinden via de zoekopdrachten, maar het blijft prettig om persoonlijke feedback te krijgen ! Foto's of film... ik zeg kom maar op In de sectie blog/ kun je een blog aanmaken over je vorderingen. In square-foot-gardening-en-tuinieren-in-potten-f30.html kun je veel lezen over kleine projecten. aanbiedingen-voor-de-moestuin-2016-t19491-140.html is interessant voor de aanbiedingen. Veel plezier en laat je vorderingen en avonturen maar doorkomen. Quote Nieuwste muziek! , check www.hitzound.comNummer gehoord? , check www.relisten.nlNeuriën om te zoeken! , check www.midomi.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.