speets Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Bovenaan mijn blog, in het zwarte veld, staan een aantal foto's.Hoe kan ik die hele eerste post - en vooral die foto's, die nu nergens meer op slaan - verwijderen?Of wil anders een van de mods dat alsjeblieft voor me doen?Merci, Chris. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
henkg Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Via gebruikersnaam, rechtsboven -> Gebruikerspaneel. Tab Blog. Dan: Blog title and description. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Oh ja sorry, niet op gereageerd in je PB Maar dat moet je inderdaad zelf doen ja. Ik kon er niets aan wijzigen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
speets Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 O jaaaa, daar had ik niet gezocht. Dank allebei Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.