Ramonomar Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Hallo allemaal, Dit jaar ga ik experimenteren met mallen om vruchten te vormen. Mogelijkheden genoeg. Er bestaan hartvormige, kubusvormige, maar ook schedelvormige en Frankenstein- vormige mallen. het idee is eenvoudig. Mal openen, jonge vrucht erin leggen, mal sluiten en groeien maar....Voordat ik deze mallen bestel in China probeer ik meer hobby tuinders enthousiast te krijgen. Het is gunstig voor de prijs deze gezamelijk te bestellen. kijk voor de aardigheid op mijn Markt plaats advertenties: m1047108339 m1047023383 en m1047024573 .De prijzen liggenn daarom nog niet geheel vast. Quote
pippi Geplaatst: 8 mei 2016 Geplaatst: 8 mei 2016 Ik heb er eens op gegoogled, en sorry, ik vind het niks. Het is wel grappig natuurlijk, zo voor Halloween ofzo, en ja, lekker efficiënt stapelen voor transport en opslag. Maar doet u mij toch maar ronde meloenen en kromme bananen. Quote
Greenpumpkin Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Ik heb interesse alleen nog niet voor die prijzen zoals op Mp. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.