Rikb Geplaatst: 13 mei 2016 Share Geplaatst: 13 mei 2016 Ik zag hier nog geen bloesem topic staan. Ik trap af Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Toto Geplaatst: 13 mei 2016 Share Geplaatst: 13 mei 2016 Leuk topic al die bloemetjes, maar ik zou de titel wel veranderen. Bloesem zijn bloemen fruitbomen. En daariver bestaat een topic (dat je waarschijnlijk al gezien hebt).Bestaat daar een speciale naam voor? Dan kan je die als titel gebruiken.Anders noem je het gewoon 'groenten en bloemen', maar niet alleen bloemen want anders gaan er ook foto's van tulpen en zo tussenkomen. Maar om mee te helpen: De laatste twee zijn wel kruiden he Ps: is jouw eerste foto aubergine? Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rikb Geplaatst: 13 mei 2016 Auteur Share Geplaatst: 13 mei 2016 Ik ga over de naam even na denken Ja de eerste is aubergine Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.