DannyL Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 We hebben afgelopen nacht echt belachelijk veel regen/hagel gehad, en nu staan de bonen en wortels er zo bij.Ze lijken gewoon plat te staan en niet geknakt zo op het eerste oog.Is dit nog te redden denken jullie of niet? Gewoon rechtzetten en dan een stok erlangs met touwtje om ze recht te houden, of nieuwe zaaien? Quote
AnnekeW Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 Als ze niet geknakt zijn, krabbelen ze wel weer op waarschijnlijk. Quote
Flup Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 Herstelt wel weer. Vorig jaar had ik ook een fikse hagelbui met veel schade (meer schade dan op jouw foto's) in de moestuin, maar alles had zich wonderwel goed hersteld gelukkig. Quote
Deborah Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 He bah! Hopelijk komt het weer omhoog. Ik reed gisterenavond van Eindhoven naar huis (22:30). Echt niet normaal die regen en dat onweer! Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
DannyL Geplaatst: 27 juni 2016 Auteur Geplaatst: 27 juni 2016 Gelukkig zijn de meeste toch weer rechtop gaan staan Alleen de spinazie heeft het niet gehaald, want die was nog niet zo groot.Eerdaags maar eens opnieuw zaaien Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.