Karietje Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 ik zoek lavendelplantjes of stekjes, ik zou dit graag willen integreren in mijn moestuin.. heb ook ergens gelezen dat het luizen op afstand zou houden, dus heeft iemand voor mij lavendel ... veel liefs Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Lavendel kun je deze tijd van het jaar heel makkelijk stekken door stukjes van 10 cm van bestaande planten te knippen en in vochtige aarde te steken. Ik zou zeggen, loop wat rond in de wijk en vraag aan mensen die lavendel in de tuin hebben of je een paar stukjes af mag knippen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charissa.terhors Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Ik heb wel zaadjes voor je Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamanthaP Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Mocht je op zoek zijn naar bijzondere soorten: http://www.bastin.nl Ik heb hier prachtige witte lavendel gekocht. Via de post laten versturen, werd keurig verpakt. Plantjes zijn ijzersterk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Cool Samantha, daar ga ik eens neuzen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flos Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Een paar weken terug hebben ze dat verkocht in de lidl Nederland. Ik heb er mij dan 2 planten aangeschaft, Quote Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts