Geplaatst: 20 september 20169 j Die sierkweeplanten....zijn die ook te stekken of te zaaien? Ik heb nl de pitten van een gewone kwee 2 jaar geleden gezaaid; dat ging goed(alleen afwachten welk vruchten eraan gaan komen). Een sierkwee heb ik nog niet.
Geplaatst: 21 september 20169 j Auteur Ja, ze zaaien erg makkelijk, stekken gaat ook wel redelijk goed. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 21 september 20169 j Die sierkweeplanten....zijn die ook te stekken of te zaaien? Ik heb nl de pitten van een gewone kwee 2 jaar geleden gezaaid; dat ging goed(alleen afwachten welk vruchten eraan gaan komen). Een sierkwee heb ik nog niet. Ik bied er aan Gee op mijn lijstje witte?
Geplaatst: 22 september 20169 j Wou jij ook nog een extra witte kwee Jorieke? (of een heleboel net als Goldfish)Ik neem tenminste aan dat die je vorige keer van me kreeg het nog doet?
Geplaatst: 23 september 20169 j Auteur Ja hoor, ik kan altijd extra struiken en bomen gebruiken Die van de vorige keer staat nog in de moestuin, groeit stevig op nu. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 25 september 20169 j Auteur Als iemand hier een flinke uien-oogst had, dan heb ik wel interesse Rood, wit, roze, maakt niet uit. Sjalotjes heb ik wel genoeg. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 september 20169 j Auteur Ik heb wat kalebasjes kunnen oogsten uit een varkensveld dat het hele seizoen 'leeg' (=geen varkens) heeft gestaan. Ze zijn tegen onkruid opgeklommen, en dus perfect van vorm en zonder ligplekken. Ze hingen op een halve meter hoogte Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 september 20169 j Auteur Alleen voor de sier. We krijgen elk jaar resten en lelijke exemplaren van iemand in de buurt die ze teelt. En nu waren ze blijkbaar via de varkenspoep uitgezaaid Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 september 20169 j Zo leuk, die kalebassen! Damn.....en wie komt er NIET op de moestuindag?
Geplaatst: 29 september 20169 j Kan nog JootjeHet is pas zaterdag. Leuk JoriekeEn herkenbaar hier word ook het een en ander uitgezaaid via de piggy's.Voor erin en achter er weer uit.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.