Jump to content

Recommended Posts

Posted

Aanbod:

Rode weegbree, zaailingen die dit voorjaar zijn opgekomen tussen de planten.

Bloedzuring, zaailingen die dit voorjaar zijn opgekomen tussen de planten.

Brave Hendrik, zaailingen die dit voorjaar zijn opgekomen tussen de planten.

Zeebietjes, zaailingen die dit voorjaar zijn opgekomen tussen de planten.

Tijm, zaailingen (hoogstwaarschijnlijk kruisingen van verschillende soorten) die dit voorjaar zijn opgekomen tussen de planten.

Wilde Marjolein, zaailingen die dit voorjaar zijn opgekomen tussen de stenen in de kruidentuin .

Kruidvenkel, zowel groen als brons(ig, kruising?) zaailingen die dit voorjaar zijn opgekomen tussen de planten.

Dropplant (Agastache foeniculum), zaailingen die dit voorjaar zijn opgekomen tussen de planten.

Broedbolletjes van olifantenlook.

Verse zaadjes van rapunzelklokje (Campanula rapunculus).

Flesjes Kneipp-spul. Vooral olie in verschillende geuren. Ooit gekregen, ik doe er niets mee dus ze zijn ongeopend. De kleine flesjes (huidolie) hebben een inhoud van 20 ml. De iets grotere flesjes (massage olie) een inhoud van 100 ml. En in de grote pot met badkristallen zit 500 gram. (vergeven)

IMG540778911471329354.JPG

Zaden van vaste siererwt. http://www.rareseeds.com/perennial-sweet-pea-mix/?F_Keyword=sweet%20pea%20Perennial . In verschillende kleuren.

En zalmroze bloeiende pronkbonen, zaad van eigen planten zonder andere bonen in de buurt.

IMG513317291468819592.JPG

(foto van de plantjes die ik steeds hier en daar weghaal en dan meteen oppot voor jullie )

IMG539645841470242719.JPG

Vraag:

Uien. Kleur maakt niet uit. Ik heb het dan wel over geoogste uien, geen plantuitjes of zaad.

Aparte vaste salie of tijm. Groeien hier goed, en ik kan nog wel een paar cirkels in mijn kruidentuin vullen.

Vlinderstruiken. Kleur maakt niet uit, als ie maar hard groeit. Dus geen dwerg-variant

(vieze) (onbewerkte) bijenwas. Ga ik zelf mee aan de slag. Voorzien, al is het helemaal niet erg als je toch nog wat voor me hebt

Rauwe melk, van koe/geit/schaap/lama/kameel? Maak ik kaas van, dus ik kan heel wat liters gebruiken.

Zaden van 'pink banana' pompoen.

Posted

Jorieke, bedoel je met "dropplant" Heemst?

Daar zou ik wel in geïnteresseerd zijn.

(Vanaf september heb ik weer een achtertuin en daar wil ik graag Heemst in hebben)

Posted

Ja graag zaden bewaren. Een stuk afsteken mag ook.

Als ik me goed herinner sterven de takken af in de winter en loopt het in de lente allemaal weer uit.

Wil je nog oude zaadjes voor bij de varkens? Tegen oktober heb ik mijn spullen wel uit de opslag gehaald en kan ik mijn zaden uitzoeken. Volgens mij heb ik nog heel wat kool en bonen en prei (wil je ook prei-zaad?).

• 3 weeks later...
Posted

Doet u mij het badzout maar graag. Ik zal een oranje/zalm vlinderstruik voor je stekken..hij groeit bij mij al boven mijn hoofd..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Posted

Worden wel een 3 meter als je ze laat gaan. Ik zal er voor je bewaren.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl