Biet Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Hallo,Ik heb de afgelopen week de rode bieten uitgedund en de uitgedunde bieten (+- 150) verplant. (volgens de verpakking van de zaadjes kon het )Nu lees ik overal dat het niet kan. Hoe kan ik het aanpakken dat zo veel mogelijk het overleeft? Het loof was al best lang, ik hoorde van iemand dat sommige mensen dat eerst wat korter knippen voor het verplanten. Kan ik het beste zo veel mogelijk water geven of met mate? Heeft het zin om er nu al kali bij te gooien. Alvast bedankt voor jullie reacties, Groeten Biet Quote
korporaal Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Ik dun de bietenplantwn altijd uit en de uitgetrokken planten plant ik weer. Verder geen speciale behandeling behalve wat water geven en 95% overleefd het altijd bij mij. Quote
Antoine Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 Gaat best redelijk hoor.... In het begin wat verwennen met water, maar dan overleven ze het best wel... Succes! Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.