De enter Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Hey allemaal! Ik heb al een beetje op dit forum gezocht maar nog niet gevonden. Het is een heel simpel vraagje waar ik toch graag een antwoord op zou hebben Ik heb een drietal weken geleden enkele oculaties gezet bij kersenbomen. Nu is het steeltje geel geworden zoals in de theorie staat en het kwam makkelijk los als ik het aanraakte. Ik denk/hoop dat deze oculaties zijn gelukt! Klopt het dat dit oog pas volgend jaar zal uitlopen? Mvg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuras Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Klopt het dat dit oog pas volgend jaar zal uitlopen?Ja, dat klopt. Begin volgende jaar, als dit knop (oculatie) begint zwellen, boven de oculatie onderstam afknippen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De enter Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts