JHoppenbrouwers Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Ik heb een vraag en kan op internet er niets over vinden. Misschien dat hier iemand een antwoord heeft?Vorig jaar heb ik meerdere appel en en peren boompjes uit zaad gekweekt (met groot succes). Sommigen wil ik gaan gebruiken om op te enten maar mijn vraag is hoe groot een ongeente appel of perenboom kan worden? In mijn boomgaard heb ik zat aan geente bomen maar ik vindt appelbomen gewoon erg mooi dus ik wil bij ons kippenhok een appelboom zetten die niet is geent dat er geen appels aan gaan komen boeit me niet, maar hoe groot zal zo'n boom dan uiteindelijk worden? Hoop dat iemand hier een antwoord heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuras Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Van 1,5 t/m 25m... Hangt af van .... genen combinatie en van grond-snoeien-verzorging....Echt, niemand ken zeggen, totdat het boompje volwassen wordt (na 10-15 jaren). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts