Geplaatst: 28 september 20168 j Mijn naam is Rob en ik ben een grote volkstuinliefhebber. Ik vind het prachtig om sla, andijvie, wortelen, bietjes, sperziebonen, aardbeien, aardappels, spinazie, mais, pompoenen, peultjes, kolen, prei, uien, rabarber en tomaten te kweken. Groenten die wij niet direct kunnen eten (en die daar geschikt voor zijn uiteraard), worden ingemaakt in de snelkookpan. Soms hebben wij daar een heel jaar plezier van.
Geplaatst: 29 september 20168 j Hoi Rob, welkom op het forum ben je hier om van andere te leren, krijg je nu al je eerste vraag gesteld : Groenten die wij niet direct kunnen eten (en die daar geschikt voor zijn uiteraard), worden ingemaakt in de snelkookpan. via welke methode bedoel je deze vorm van inmaken? gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 30 september 20168 j Welkom op dit forum. Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.