Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Kruidenmarkt

Mary-Ann

Recommended Posts

Op zondag a.s. houdt Kruidencentrum De Sprenk een kruidenmarkt. Lijkt mij wel leuk. Ik weet niet of je een website mag plaatsen, maar als je de naam googled, kom je er ook.

Sterker nog: Ik zou best graag een lijst willen van alle soorten kruidentuinen, moestuinen en anderzins interessante tuinen in Nederland. Een soort topic waar ieder wat toevoegt, en een recensie ervan plaatst...

Ik ben er vanmiddag even geweest. Ik vond het mooi en interessantm Er werden rondleidingen gegeven door eigenaar max die erg veel te vertellen had over de grond en de verschillende planten met hun toepassingen. Erg interessant en zeker een bezoekje waard vond ik. Op de site staan ook ergens links naar andere kruidentuinen in deze regio waarvan sommige ook open dag organiseren. Ik zal ze binnenkort eens hier plaatsen.

Ik heb ook 2 plantjes op de kop getikt van het onsterfelijkheidskruid

Edited by Guest

Op zondag a.s. houdt Kruidencentrum De Sprenk een kruidenmarkt. Lijkt mij wel leuk. Ik weet niet of je een website mag plaatsen, maar als je de naam googled, kom je er ook.

Sterker nog: Ik zou best graag een lijst willen van alle soorten kruidentuinen, moestuinen en anderzins interessante tuinen in Nederland. Een soort topic waar ieder wat toevoegt, en een recensie ervan plaatst...

https://www.moestuinforum.nl/braderien-markten-beursen-moestuindagen-t646.html Misschien kan het hierbij, vind dat soort dingen ook altijd leuk om te lezen, alleen dit soort topics verdwijnt vaak zo snel op de lijst. Zouden eigenlijk vast gezet moeten worden.

Even a broken clock is right twice a day