metalmini Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Oops! Per ongeluk met de kleine traktor een raam gebroken. Nou ben ik op zoek naar een nieuwe maar dit blijkt toch lastiger dan gedacht. Heeft iemand misschien tips of aanbevelingen en de regio valkenswaard/weert? Er moet ook een hoekje uitgesneden worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Hoezo 'lastiger dan gedacht'?Hier snijdt de plaatselijke schilder kasglas. Precies op maat, wat je maar wilt. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
metalmini Posted November 27, 2016 Author Share Posted November 27, 2016 Hoezo 'lastiger dan gedacht'?Hier snijdt de plaatselijke schilder kasglas. Precies op maat, wat je maar wilt. Het glas alleen al is lastig te vinden. Het is een vrij groot stuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen76 Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Zoek anders even in de buurt een tuinder met een kas. Geheid dat hij je even helpt, glas snijdt zoals jij het wilt en waarschijnlijk voor heel weinig mee krijgt. Althans zo heb ik drie ramen gescoord en voor niets mocht ik het meenemen, compleet op maat gesneden. Ze hebben vaak reserve staan. Kreeg meteen paar mooie paprikaplanten mee. Of Marktplaats in de gaten houden. En anders bij de schilder inderdaad maar toen ik daar langs ging draaide ik om vanwege de prijs... Succes! Gr. Jeroen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts