Geplaatst: 3 april 20178 j Ik heb het opgezocht helaas kan ik er niks over "New Style" vinden. Wie weet welke Mandarijn ras hier in zit? 3 april 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 3 april 20178 j nwe style is waarschijnlijk de handerlaar.Op het witte labeltje onderaan vind je de amdere info oa kweker nr en welke variateit mandarijn.sorry voor de typ fouten maar vandaag aan ogen geopereerd en ik kan niet o goed zien Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
Geplaatst: 3 april 20178 j Auteur Wou je graag mandarijn telen ? Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk Had voor december gegeten en vond het heerlijk want smaakte sappig / zoetzuur. Het schil was makkelijk los gegaan de schil was dik donker groen. Wilde alvast opzoek om 1 boompje te bestellen. nwe style is waarschijnlijk de handerlaar.Op het witte labeltje onderaan vind je de amdere info oa kweker nr en welke variateit mandarijn.sorry voor de typ fouten maar vandaag aan ogen geopereerd en ik kan niet o goed zien Geen probleem ik vind het al fijn dat moeite nam en nog Beterschap toegewenst. Had ik opgezocht maar duidelijke info krijg je niet op Google. De kist komt uit Spanje.
Geplaatst: 3 april 20178 j Kan je de titel van je topic wat aanvullen? Zodat daar al aan te zien is wat je vraag zo ongeveer is? Dank je Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.