iwan500 Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 de plant ziet er een beetje slap uit met kromme verkleurde bladeren ik dacht dat polka juist een sterk ras is kan iemand mij vertellen wat dit is? Quote
RobO Geplaatst: 10 mei 2017 Geplaatst: 10 mei 2017 te droog? teveel kalk gestrooid? te veel mest?frambozen willen compostrijke losse wat neutraal-zure grond Quote
Bit Geplaatst: 10 mei 2017 Geplaatst: 10 mei 2017 De plant lijkt me zó gekocht bij de Intratuin met reeds dit blad er al aan ( maat bladeren ). Kan zelfs zo bij de kweker vandaan zijn gekomen. Maandje binnen gestaan bij de Intratuin, opeengepakt bv ? Heb je hem zó gepoot hebt net vóór de vorst die we hadden 2 weken terug, dan is de vorst de reden. Komt ie uit de warme omgeving van de winkel en krijgt de vorst over zich heen. Quote
iwan500 Geplaatst: 11 mei 2017 Auteur Geplaatst: 11 mei 2017 oke dan is het dus vorst maar hij komt niet uit de intratuin daar heb je dit ras niet Quote
svvoorden Geplaatst: 12 mei 2017 Geplaatst: 12 mei 2017 Als ik de grond eronder zie, dan lijkt deze me ook erg droog, misschien wat meer water geven. Frambozen wortelen niet heel erg diep. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.