Posted May 9, 20178 yr de plant ziet er een beetje slap uit met kromme verkleurde bladeren ik dacht dat polka juist een sterk ras is kan iemand mij vertellen wat dit is?
May 10, 20178 yr te droog? teveel kalk gestrooid? te veel mest?frambozen willen compostrijke losse wat neutraal-zure grond
May 10, 20178 yr De plant lijkt me zó gekocht bij de Intratuin met reeds dit blad er al aan ( maat bladeren ). Kan zelfs zo bij de kweker vandaan zijn gekomen. Maandje binnen gestaan bij de Intratuin, opeengepakt bv ? Heb je hem zó gepoot hebt net vóór de vorst die we hadden 2 weken terug, dan is de vorst de reden. Komt ie uit de warme omgeving van de winkel en krijgt de vorst over zich heen.
May 11, 20178 yr Author oke dan is het dus vorst maar hij komt niet uit de intratuin daar heb je dit ras niet
May 12, 20178 yr Als ik de grond eronder zie, dan lijkt deze me ook erg droog, misschien wat meer water geven. Frambozen wortelen niet heel erg diep.