Wuppieboy Geplaatst: 16 juni 2017 Geplaatst: 16 juni 2017 Hay. Ik heb een vraag over mijn avocadoplant. Hij is nu ongeveer 80 cm hoog. Maar er vallen steeds meer bladeren af. Alleen op de bovenste 15 cm zit nog wat blad. De bladeren worden steeds aan de rand bruin en laten dan los. De plant stond in de woonkamer waar dit proces begon. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om de plant gezond te houden maar dit werkt nog niet. Wat heb ik geprobeerd :-de plant in een nieuwe pot gezet met vers zand en afwatering grind op de bodem.-buiten gezet.-met regenenwater gesproeid.-met plantenvoeding gesproeid.Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe en hoe ik dit oplos. Quote
harms1 Geplaatst: 16 juni 2017 Geplaatst: 16 juni 2017 http://plantenvoorbinnen.nl/zelf-planten-kweken/avocado-plant/Misschien heb je nog wat aan de tips op deze website... avocado planten schijnen niet tegen kraanwater te kunnen... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.