Geplaatst: 7 oktober 20177 j Auteur Leuk Goldfish! En ik heb wel wat Mt Vesuvius zaadjes voor je. Mbt de houdbaarheid: ze zeggen dat dat zeker een of twee maanden is. Zie ook wat Diana erover schreef:http://www.mooiemoestuin.nl/tomaat2/mount-vesuvius/ Ik heb het niet uitgeprobeerd. Ze zijn in de oogst-storm van augustus allemaal in passata en aanverwant beland [emoji6] Edit: ik geef je zondag de bestelling door van Vreeken Edit edit - het wordt geen grote bestelling:Courgette 'Papaya Pear' F12,50Courgette 'Eight Ball' F12,50Reuzenbieten 'Mammoth Fat' / 'Rossa Mammouth'1,95 Maar blij ga ik er wel mee zijn! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 10 oktober 20177 j Auteur Kijk Appelvrouw en Jorieke!Ik krijg net deze van levenvanhetland bij mijn nieuwe flesje stremsel. Die zochten jullie toch? Ik ga er twee porties van maken! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 11 oktober 20177 j Beste Charly, Ik heb wel interesse in de sweet baby tomaat Heb zelf ook een paar lekker tomaten op mijn lijst staan..als je wilt ruilen IK hoor het wel Groetjes Claudia
Geplaatst: 13 oktober 20177 j Charly ik zag dat je noten/stoofperen bij mij hebt staan, je hebt wel om noten gevraagd maar niet om peren wou je die ook hebben?
Geplaatst: 13 oktober 20177 j Auteur Oh. Geen zorgen Angela. Dat was toen ik nog aan het twijfelen was wat ik zou proberen te vragen. Peren zijn natuurlijk lekker! Maar de noten vind ik nog lekkerder! Vandaar dat ik voor de noten gegaan ben Dat was ik nog vergeten aan te passen. Dank voor de reminder! wees bevriend met kleine dingen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.