iwan500 Geplaatst: 6 juli 2017 Geplaatst: 6 juli 2017 De ene zegt augustus de andere zegt het voorjaar maar wat is nu het gunstigste?En met voorjaar welke maand bedoelen ze? Ik denk dat voorjaar een betere optie is omdathet dit jaar erg warm en droog was.Maar als je ze in het voorjaar plant hebben ze minder groei en er is veel vorst.Dus welke moet ik kiezen het zijn losse aardbeiplanten en zitten niet in een pot.Of kan ik ze nu kopen en in potjes zetten? Quote
RobO Geplaatst: 23 juli 2017 Geplaatst: 23 juli 2017 als je begin augustus plantjes koopt en uitplant heb je volgend jaar juni al een heel goede oogst, doen we hier om de 3 jaarals je in het voorjaar koopt, zeg begin februari in de kas of maart buiten, zou ik plantjes op ijs nemen, heb je ook al oogst in juli doordragers hebben we hier niet maar die zet je t best in het voorjaar Quote
henkg Geplaatst: 23 juli 2017 Geplaatst: 23 juli 2017 Aanvullende info van Erwin Duivenvoorden: https://kweduivenvoorden.nl/index.php/kwekers-informatie/kweektips Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
iwan500 Geplaatst: 25 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2017 ik heb ze nu in de grond en ze doen het eindelijk goed Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.