aardbeijim Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Bedankt trouwens iedereen voor de zaden die erin zaten Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Frank Houweling Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Ik zeg misschien iets geks, maar is het niet iets om een keer een moestuinforum ruilbeurs te organiseren. Waar iedereen zijn zaden/stekken kan ruilen. Aan een lokatie kan ik wel komen denk ik Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Jorieke123 Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Aaargh ik weet het ook niet meer hoor. Stuur de enveloppe naar Hans, Hans: mail je adres naar Jim. Dan is de volgende op het lijstje (1e bericht) Koert als ik het goed heb. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Nouja ik ben wel benieuwd hoe vol hij zit omdat ik best heel veel zaad heb liggen wat er nog in kan.Is dit de maximale grote van een brievenbus doos die nu in gebruik is ?Mischien kan de doos straks een x opgesplits worden in bloem en groentezaden, dat er twee dozen apart van elkaar circuleren (wordt het nog ingewikkelder ) Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Even opgezocht; hij mag nog wat langer en wat breder: "Maximum formaat: 26,5 x 38 x 3,2 cm" Hij is nu 21,5 bij 31,5. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Ik zal bij postkantoor vragen of ze de maximale grote aan brievenbus hebben. Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Maar dan wel een doosje, geen enveloppe. Dan benut je de hoeken ook goed Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 ja een doosje enevelop lijkt me ook niet handig. Players only love you when they're playing.
Helly Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Ga je er een nieuwe envelop-doos voor aanschaffen Hans... die doosjes zijn duur hoor! Alvast veel plezier met de zaden-envelop. Good things come in small packages
Jooze Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Hi hi, Ik ben dus nu al aan het wachten, zo leuk zaadjes uitzoeken die ik kan aanbieden, en erg benieuwd wat er in zit! Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
hansm Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Ik stuur hierna aan Koert, en verder weet ik ook niet of dat lijstje op blz 1 nu klopt, Players only love you when they're playing.
rommert Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 ik heb gezien dat ik ook op het lijstje sta maar ik heb nog niets om erin te stoppen
Jooze Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Volgens mij klopt het lijstje hoor!En wat betreft het kwijtraken van de envelop. Het kan gebeuren, maar ja in hoeverre heeft het te maken met lang of kort op het forum zitten?! Denk dat er uiteindelijk ook bij de mensen die al langer hier zijn weinig elkaar echt kennen. Ik ga maar uit van het positieve Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Jorieke123 Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Hans: ik heb een doosje gevonden hier die de maximaal toelaatbare afmetingen heeft. Hij gaat alleen aan de zijkanten open, en niet vanaf 'bovenaf' (zeg maar ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Hans: ik heb een doosje gevonden hier die de maximaal toelaatbare afmetingen heeft. Hij gaat alleen aan de zijkanten open, en niet vanaf 'bovenaf' (zeg maar ) Moet ik de doos dan eerst naar jouw sturen desnoods met extra envelop met zaden ipv naar Koert, zowiezo heb ik nog een doosje zaad voor je liggen ,of maak ik het dan weer extra ingewikkeld Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Welnee, kom maar op Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Is goed dan stuur ik de boel naar jouw toe. Players only love you when they're playing.
appelvrouw Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Hoi allen, ik wil me ook graag inschrijven...mag de doos ook naar Fr? Of misschien precies getimed als ik in NL ben? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lisa Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Geplaatst: 27 juli 2011 Hoi allen, ik wil me ook graag inschrijven...mag de doos ook naar Fr? Of misschien precies getimed als ik in NL ben? Natuurlijk, ik zal je naam erbij zetten. De doos gaat waarschijnlijk op het eind van het lijstje naar België/Frankrijk toegestuurd worden. Of je kan als je in Nederland bent een seintje geven op het forum en dan kijken of de envelop jouw kant op kan komen. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
appelvrouw Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Mooi dank je wel! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Margareth Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 ik wil m best naar Frankrijk sturen hoor... vanuit Belgie... ik woon ook dichtbij de route Luik-Maastricht-Utrecht....
appelvrouw Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 ik wil m best naar Frankrijk sturen hoor... vanuit Belgie... ik woon ook dichtbij de route Luik-Maastricht-Utrecht.... Dat is mooi Margareth, dank, we vinden wel wat uit...voorlopig sta ik onderaan.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lisa Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2011 Misschien ben ik nu wel heel ongeduldig, maar het is nu een kleine week na de laatste post, dus ik vroeg mij af hoe het zit met de doos van Pandora... Zo te lezen ligt hij nu bij Jorieke, maar waar gaat hij daarna naartoe? http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
hansm Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Nee hij is nog bij Jim die heeft nog geen tijd om te posten gehad. Players only love you when they're playing.
Lisa Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2011 Sorry ik was te vroeg, volgende keer probeer ik wat geduldiger te zijn. (Is niet mijn sterkste kant...) http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Aanbevolen berichten