Portugeesje Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Hoe groot moet een pot zijn voor een komkommerplant? Quote
Jenneke Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Die van mij staan in potten van 30 tot 40 liter, dat gaat goed als ik regelmatig wat bijmest en iedere dag water geef, komkommer lusten graag een flinke plens water anders worden ze bitter. Quote
Portugeesje Geplaatst: 2 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2017 Hoi Jenneke, Heb jij 1 komkommerplant in een pot of 2? Quote
appelvrouw Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Ook ik heb er een in de pot..inderdaad veel water geven iedere dag een halve emmer water. 1 plant in de pot en compost uit eigen tuin in de pot..lekker veel komkommers geeft de plant wel! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jenneke Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Hoi Jenneke, Heb jij 1 komkommerplant in een pot of 2? Dat hangt een beetje van de soort af, de kleine minikomkommer die ik heb daar doe ik er wel 3 van in 1 grote pot, de gele troskomkommertjes van de Bolster 2 en de gewone grote 1, hoewel ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn eerste komkommerjaar ook van de grote er 3 in een 40 liter pot had staan en dat ging ook goed (wel veel meeldauw) al moest ik die toen echt wel 2x daags flink water geven. Ik had toen echter zoveel komkommers dat ik geen komkommer meer kon zien Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.