Geplaatst: 20 augustus 20178 j Hallo Ik ben zelf een tunnelkas aan het bouwen van 4 x 5 meter deze maak ik van oude hekwerk buizen ik maak er een spits dak op omdat ik geen wals heb om de buizen rond te walsen de zijkanten wil ik zo maken dat ik het onderste stuk open kan maken
Geplaatst: 20 augustus 20178 j Dat geraamte ziet er prachtig uit. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 20 augustus 20178 j Netjes hoor! Komen er ook kruisverbindingen in? Om de druk van de folie op te vangen?
Geplaatst: 20 augustus 20178 j Gòh, mooi zeg Fijn als je zo handig bent én de spullen en de ruimte hebt "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 20 augustus 20178 j WoW ben jaloers Jeroen! Prachtig! Ik vind deze vorm mooier dan een ronde koepel. Helemaal niet dat je geen wals hebt
Geplaatst: 24 augustus 20178 j Auteur Nee nee de kas komt op een ander plaats te staan hier bouw ik hem alleen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.