wrc1 Posted September 11, 2017 Posted September 11, 2017 In mijn enthousiasme heb ik iets te veel plant winterui en look gekocht. Kan ik deze bewaren voor volgend jaar ?? Kan ik het overschot van winterui eventueel ook nog in maart planten of gaat dit niets worden Thx Quote
Luig81 Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 Bewaren tot volgend jaar gaat 'm niet worden, het is geen zaad maar feitenlijk is het een plantdeel (fysiologisch gezien is het blad) dat dan zal sterven Of je ze in maart kan planten weet ik niet Hangt ook sterk van de bewaring af Quote
TomP Posted September 12, 2017 Posted September 12, 2017 Van waar ben je en welke soort kocht je?Indien niet te ver dan wil ze wel overnemen van je. Groeten, Quote
wrc1 Posted September 13, 2017 Author Posted September 13, 2017 Ben van de kust. Iets te ver van jou vrees ik. Quote
TomP Posted September 15, 2017 Posted September 15, 2017 Mja idd en moet daar de eerste weken niet zijn...Niets aan te doen, was maar ideetje.Groeten, Quote
Recommended Posts