Moestuinertje Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 (edited) Dag mede tuinders, Afgelopen storm waren een deel van mij polycarbonaat platen van mij kas eruit gevlogen en kapot gegaan. Ik heb er lang mee gewacht om nieuwe platen te kopen. Het seizoen begint net pas. Het zijn toch redelijk dure platen als je het in de winkel wilt kopen. Op marktplaats bied ik van die platen voor 11 euro per plaat aan. Een paar reserve in de schuur is niet mis! Volgens mij hebben er mensen met zo'n kas er wel wat aan. De advertentie: https://link.marktplaats.nl/m1282343420 Edited May 4, 2018 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted March 10, 2018 Share Posted March 10, 2018 Zou je een foto van je voorraad kunnen maken? Quote Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuinertje Posted March 11, 2018 Author Share Posted March 11, 2018 Ik probeer een doorstromende voorraad aan te houden. Dus niet te veel of te weinig platen. Soms heb ik er 6 en soms 30 of meer. Dus het verschilt per keer. Contacteer mij via marktplaats als u platen wilt hebben. Dan kijk ik wat ik voor u kan doen en overleg ik met u of ik het aantal platen heb dat u nodig heeft op dat moment. Meestal heeft u ze de volgende werkdag in huis (in het geval van opsturen). Soms kan het een dag of 2 langer duren, maar dat overleg ik van te voren. U krijgt van mij ook gelijk de track & trace code na verzending. Verder kunt U de veilige betaalmethode van marktplaats gebruiken voor extra zekerheid (0.40 euro extra). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuinertje Posted April 13, 2018 Author Share Posted April 13, 2018 Er is een nieuwe voorraad binnen voor de geïnteresseerden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts