Jump to content

Polycarbonaat platen voor tuinkas

Recommended Posts

Dag mede tuinders,

Afgelopen storm waren een deel van mij polycarbonaat platen van mij kas eruit gevlogen en kapot gegaan. Ik heb er lang mee gewacht om nieuwe platen te kopen. Het seizoen begint net pas. Het zijn toch redelijk dure platen als je het in de winkel wilt kopen. Op marktplaats bied ik van die platen voor 11 euro per plaat aan. Een paar reserve in de schuur is niet mis!

Volgens mij hebben er mensen met zo'n kas er wel wat aan.

De advertentie: https://link.marktplaats.nl/m1282343420

Edited by Guest

• 2 weeks later...

Ik probeer een doorstromende voorraad aan te houden. Dus niet te veel of te weinig platen. Soms heb ik er 6 en soms 30 of meer. Dus het verschilt per keer. Contacteer mij via marktplaats als u platen wilt hebben. Dan kijk ik wat ik voor u kan doen en overleg ik met u of ik het aantal platen heb dat u nodig heeft op dat moment. Meestal heeft u ze de volgende werkdag in huis (in het geval van opsturen). Soms kan het een dag of 2 langer duren, maar dat overleg ik van te voren. U krijgt van mij ook gelijk de track & trace code na verzending. Verder kunt U de veilige betaalmethode van marktplaats gebruiken voor extra zekerheid (0.40 euro extra).

• 1 month later...