Jormel Geplaatst: 19 april 2018 Geplaatst: 19 april 2018 Hi allemaal, Ik weet dat het lastig kan worden, maar ik probeer het gewoon; In verband met de flinke wachttijden bij Vreeken's in Dordrecht lijkt het me nu niet meer verstandig om online te bestellen. Nu is een tripje Enschede-Dordrecht mij iets te gortig voor 1 zakje zaadjes. Iemand die toevallig nog langs Vreeken's rijdt en (op bestelling) 1 zakje zaadjes wil meenemen? In een envelop met postzegel heb ik ze zo hier, daar kan 6 weken wachttijd niet tegenop! Groeten, Jordi Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 19 april 2018 Geplaatst: 19 april 2018 Ik woon om de hoek letterlijk Met een code en plantnaam wil ik best voor postduif spelen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Jormel Geplaatst: 19 april 2018 Auteur Geplaatst: 19 april 2018 Oh kijk, ik bof weer merk ik! Dit overtreft meteen mijn verwachtingen. Het gaat om de Olijfkomkommer (achocha) met code 130420 (10 zaden voor €1,95). Niet de meestvoorkomende naar mijn idee, dus ik zou niet verrast zijn als ze ze niet hebben. Zoek wat mij betreft ook een leuk zakje zaden voor jezelf uit, op mijn kosten uiteraard! Het adres verstuur ik je in een PB Alvast bedankt voor de moeite! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.