SofieAH Geplaatst: 20 oktober 2018 Geplaatst: 20 oktober 2018 Ik heb verschillende muismeloenen in de tuin gehad, 6 in de volle grond en 2 in potten. Nu hebben de 2 planten in de potten allebei een soort van 'knol gevormd in de grond, terwijl alle 6 planten die in de volle grond stonden gewoon een kluit met worteltjes hebben gekregen. Weet iemand waarom dit kan en is deze 'knol' ook eenjarig of komt deze muismeloen volgend voorjaar weer op? Quote
Chantalmanak Geplaatst: 30 januari 2019 Geplaatst: 30 januari 2019 Een muismeloen heeft net zoals een dahlia een knol, dus ook net zo te bewaren. Quote
Goldfish Geplaatst: 30 januari 2019 Geplaatst: 30 januari 2019 Wow 2+6 = 8 planten ! Nu ben ik ook groot liefhebber van deze productieve sympathieke komkommerachtige, maar mag ik vragen wat jij er mee doet? Alle Michelin restaurants in Friesland bevoorraden? Quote
xxxmirjamxxx Geplaatst: 1 februari 2019 Geplaatst: 1 februari 2019 Ow stom, bij mij is alles op de composthoop terecht gekomen... Ik had hem dus kunnen overhouden. Ik heb ook heel benieuwd wat je er mee doet! Ik vind ze niet zo lekker, heb ze geprobeerd in te maken... vond ik ook niet zo... maar de plant is zo leuk:) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.