koolrabi Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Ik ben mijn lijstje aan het checken en kwam nog een vraagteken tegen bij jouw duizendschoonstekken (wit) . Als je die nog hebt dan heb ik daarvoor wel belangstelling. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Ciska Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Mellie, ter info...Heb hier nog een wecktrechter voor je, wil je die nog... Quote
Mellie Geplaatst: 19 april 2019 Auteur Geplaatst: 19 april 2019 (aangepast) @Ciska Is dat handig? Heb niet eerder geweckt. Mijn naam is, hoe toepasselijk met dit paasweken!, haas op dit gebied. 19 april 2019 aangepast door Gast Quote
Mellie Geplaatst: 19 april 2019 Auteur Geplaatst: 19 april 2019 Ik ben mijn lijstje aan het checken en kwam nog een vraagteken tegen bij jouw duizendschoonstekken (wit) . Als je die nog hebt dan heb ik daarvoor wel belangstelling. Ik heb ze nog wel, maar weet niet welke kleur je krijgt. Quote
koolrabi Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 OK ik zie het vanzelf. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Ciska Geplaatst: 20 april 2019 Geplaatst: 20 april 2019 Mel.....ik neem hem gewoon mee, wil je em niet dan neem ik hem weer mee... gemakkelijker kunnen we het niet maken. Quote
Mellie Geplaatst: 20 april 2019 Auteur Geplaatst: 20 april 2019 @Koolrabi check ligt nu klaar@Ciska top! Ik ga nu starten met laatste x melkverwerking, dus reken er niet op dat ik nog wat lees! Quote
Mellie Geplaatst: 22 april 2019 Auteur Geplaatst: 22 april 2019 Mel.....ik neem hem gewoon mee, wil je em niet dan neem ik hem weer mee... gemakkelijker kunnen we het niet maken. Nog heel erg bedankt! Vond het erg leuk kennis gemaakt te hebben met je. Dit is roos red eye die ik vooralsnog met succes aan het kweken ben. Ik hoop dat hij het blijft doen! Quote
Ciska Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Super grappig he?....gewoon doen en zien of het lukt....leuke manier van vermeerderen van rozen. Ruikt hij ook? Ik vind Engelse rozen heel mooi en heb ze al jaren in mijn tuin staan....al mijn rozen zijn geurend (op een paar na) en ik heb er flink wat. De meeste zijn bij het verplaatsen flink gesnoeid en lopen nu gezond weer uit, mede door de mest van mijn cavias natuurlijk. Ik ben benieuwd, meestal bloeien rozen vanaf juni half juni ongeveer.....dus dan maakt ik ook foto’s Vond het ook leuk om jou in het eggie te zien.....wasecht leuk zondag EDIT: ja er staat these rosés tend to be extremely fragrant......belooft wat Quote
Mellie Geplaatst: 22 april 2019 Auteur Geplaatst: 22 april 2019 Ow het origineel kon ik helemaal niet ruiken, maar wie weet! Spannend vooruitzicht zo. Ii vertroetel hem en ga je nog berichten Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.