Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

CHECK!! Mellie’s 1e mtfd easter edition 2019


Mellie

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Ooops! Ja; die heb ik wel, maar kom dan met een geleende kleine, want de man gaat met de kinderen op stap. Goed punt. Denk dat ik dat helemaal niet meekrijg

Grrrrr, das jammer. Had vannacht mooi naar dat filmpje van kweken in hooibalen gekeken toen de jongste weer niet sliep. Leek me wel wat om uit de proberen. Jammerdebammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sowieso nog geen zaailingen ervan! Ik hoop ze tegen die tijd te hebben. Eerste jaar met bloem. Vorig jaar besteld, maar waren erg klein. Als ik ze heb, zijn het natuurlijk meerdere zaailingen. Dan houd ik er een voor je apart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over de helleboris Mellie, de zaadjes die straks op de grond gaan vallen zie je als zaailing pas in de volgende winter verschijnen. Als deze plant voor t eerst bloeit krijg je dus op zijn vroegst a.s. winter/ vroege voorjaar zaailingen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, net wat jet zegt, daar hoef je niets voor te doen alleen zullen de zaailingen zich pas vanaf december 2019 laten zien. Je herkent ze trouwens meteen. Maar voor het zaad mag je de bloemen niet wegknippen om de pol op te schonen. Helaas heb ik dit jaar geen zaailingen, de voortuin is opnieuw betegeld/ingericht dus hebben ze het nodige spitwerk niet overleefd. Maar die dubbele helleborus is wel erg mooi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja... dat ook nog eens. Ik heb wel heel mooie paarsgroene waar ik genoeg zaailingen van heb en zaadjes van had verzameld trouwens. Als ze zaad geven, kan ik ze ook opsturen natuurlijk. Is alleen dus een kwestie van lange adem voor het einde van het jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...