Indy Geplaatst: 24 januari 2019 Geplaatst: 24 januari 2019 Voor komend seizoen wil ik eens wat andere pepers er bij. Wie heeft zaden liggen van lekkere (mag zeer heet ) pepers? Ik heb ruilzaden Quote
chrisappleseed Geplaatst: 27 januari 2019 Geplaatst: 27 januari 2019 Ik heb een flinke hoeveelheid rode chilipeper zaden liggen! De eerste zijn bij mij al ontkiemd boven de verwarming. Stuur maar een berichtje als je ze wilt hebben. Quote
Indy Geplaatst: 28 januari 2019 Auteur Geplaatst: 28 januari 2019 Dank voor je aanbod, maar rode chilipepers heb ik wel. Ik zoek wat meer niet zulke gangbare. Zelf heb ik Peterpepers, madamme Janet, Peruvian, exploding rainbow, en een aantal pepadews. Quote
Elmigo Geplaatst: 29 januari 2019 Geplaatst: 29 januari 2019 Hoi ik heb hier Jalapeño peper zaden liggen. Één klein dingetje ze zijn inmiddels al meer dan 2 jaar oud. Ze hebben wel altijd koel en donker in een afgesloten gripzakje gelegen en vorig jaar heb ik er nog wel een plant uit gekregen. Ik weet niet of je er iets mee kan maar zo niet dan ga ik gewoon weer zelf aan de slag ermee! Quote
[email protected] Geplaatst: 8 februari 2019 Geplaatst: 8 februari 2019 ik heb nog een aantal habanero red, mustard en chocolate liggen. ook heb ik nog een paar sugar rush peach. ben vooral in de hete soorten geinterreseerd om te ruilen. Quote
timvk2000 Geplaatst: 9 februari 2019 Geplaatst: 9 februari 2019 @indyIk heb ook n heel aantal zaden te ruil. Woon wel in hongarije dus post is n dag of 4 onderweg.Allemaal uit eigen oogst van het afgelopen jaar: Frontera sweetHungarian blackNepalese crown orangePurple nagaPiment ‘d espeletteAji lemon dropZimbabwe bird pepperChocolate habaneroNumex twilightTabasco short yellowEtnaBishops crownBahamian goatChocolate cherry bombWhite naga TOMATEN:dansk exportelfinblack princecarnikamiel du mexiquedark galaxyamethyst creamrena’s turban Groetjes tim Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.