Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo moestuinders , ik zou mijn groentebedden willen omkaderen met verzinkte plaatjes van +- 15cm hoog is dit schadelijk voor de moestuinbedden of hebben jullie een ander alternatief . Het zou duurzaam moeten blijven en het is voor twaalf bedden voor wisselteelt, bedden zijn 14mx1.50m Alle iedeen , fotos , prijzen , waar het beste koop zijn welkom .Op voorhand dank en nog veel oogst genot gr bioboerke

Geplaatst:

Gewoon grijze straattegels of grind tegels op zijn kant, lijkt mij goedkoopste oplossing en duuzaam, je kunt ze hier in Nederland overal gratis ophalen.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Zink zou ik zeker niet doen.

Zelf heb ik een zinken dakgoot. Ik wilde regenwater opvangen en gebruiken voor de moestuin. Dat is me expliciet afgeraden door "natuur en milieu", gemeente en waterschap.

Je zal niet direct dood neervallen, maar de plantjes krijgen chronisch te veel zink binnen en daardoor jij ook.

Ik heb oude grindtegels gebruikt voor verhoogde bedden, maar ja daar lag de tuin dan ook vol mee toen ik dit huis kocht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...