Dennis29 Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Het blijkt dus dat wij een kerspruim in de tuin hebben. We weten dat ie eetbaar is maar niet wat we er mee moeten doen. We hadden al wel ergens gelezen dat je er gelei en siroop van kan maken maar moet dat dan op de gewone gelei/siroop metode?Is er nog iemand met een kerspruim?, zoja wat doet ie er dan mee? Quote
Thessa Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Het blijkt dus dat wij een kerspruim in de tuin hebben. We weten dat ie eetbaar is maar niet wat we er mee moeten doen. We hadden al wel ergens gelezen dat je er gelei en siroop van kan maken maar moet dat dan op de gewone gelei/siroop metode?Is er nog iemand met een kerspruim?, zoja wat doet ie er dan mee?he net even opgezocht op wikipedia had geen idee wat het was maar .....ik heb er ook een ! had geen idee .....ik gebruik hem voor de decoratie in bloem/planten stukjes en op moskranzen.... ha ha lijken me zo op het oog erg taai....maar wie weet, ga je er iets mee doen ? ben wel benieuwd naar het resultaat....( wist ook niet wat maribellen waren, ook even opgezocht kwam ook daar tot de ondeking dat ik die had....groeid naast ons erf...vorig jaar lekkere jam en sap/limo van gemaakt nu nog niet aan toe gekomen....maar ze zijn al flink geel...moet even haast maken volgens mij....kom tijd te kort.... Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Dennis29 Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Volgens mij hebben wij toch geen kerspruim, de vruchten zijn langwerpiger Zal morgen een foto maken, misschien herkent iemand hem. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.