Geplaatst: 30 juli 201114 j Hallo,, ik zal me eerst ff voorstellen. Ik ben Theo Post, 12 jaar en ik woon in Amsterdam.Ik heb een klein tuintje in de voortuin,, metverschillende kruiden, tomaten, aardappels, boerenkool,aardbeien, sla, prei, uien, bosuie, wortels.Ik heb laatst de wortels uitgedund. ze zijn niet zo groot.Zullen ze nu nog groot worden? ?Groetjes,, theo post Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Geplaatst: 30 juli 201114 j Ja hoor! ze hebben nog een aantal maanden te gaan! Die van mij zijn ook nog niet zo groot, maar ze kunnen doorgroeien tot in oktober dus..... Die wat je er uit gehaald hebt worden niet meer groter
Geplaatst: 30 juli 201114 j Auteur bedankt hoor,, nu ben ik weer gerust en ehmm... nog iets. mijn paprika vruchtjes zijn nu net inie minie,,, zal dat nogwat worden in de buitelucht?groetjes theo post Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Geplaatst: 30 juli 201114 j Ja hoor! We krijgen nog genoeg warme dagen en je zult ervan staan te kijken hoe die paprika's ineens gaan! Volgende week zijn ze dubbel zo groot. Ik heb er een aantal in mn kasje staan en die zijn ook nog niet groot ( ongeveer zo groot als een perzik van de kleinere soorten). Dit soort planten groeien tot aan de vorst dus... eind augustus en in september kun je oogsten. Hier in de buitenlucht zullen ze niet allemaal zo groot worden als in de supermarkt , maar dat zijn ook kleine mestsilootjes
Geplaatst: 30 juli 201114 j Auteur owkee, bedankt voor de vele informatie.Natuurlijk schijen de eerst dagen van augustus mooi te worden,,maar ik was alleen wat bezorgt voor daarna. Nouja,, ik geniet in iedergeval van de mooie plantjes en de mooie vruchten die de natuur te bieden heeft! bedankt voor al uw hulp. Theo Post Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.