Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb de tomaten 20 maart gezaaid en ze zijn 20-25 cm hoog. Ik neem aan dat ze opnieuw verpot moeten worden..hen een beetje twijfel omdat ze binnen 2-3 weken al naar buiten gaan en heb ze iets later gezaaid dan anders.

Zoja bij verpotten, hoe diep?IMG2019043007210128541556602096.jpgIMG2019043007221995771556602107.jpg

Graag jullie mening.

Groetjes Claudia

Geplaatst:

hallo,

Bedankt voor je reactie..grootste deel zal buiten staan, deel in de kas, maar de temperatuur lijkt me nog niet ok voor de tomaten...anders had ik dat wel gedaan.

groetjes Claudia

Geplaatst:

De potten die je over enkele weken in de volle grond (buiten de kas) wilt plaatsen, kun je nu ook in de kas zetten. De kas is lichter dan de huiskamer en ze krijgen nu zichtbaar eenzijdig licht aangeboden.

Ik zou die potten iets meer afvullen met verse potgrond en evt. een stokje ter ondersteuning,geven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...