iloonsmoestuin Geplaatst: 12 juni 2019 Geplaatst: 12 juni 2019 Hoi Hoi Mijn naam is Ilona en ik heb sinds een paar jaar een moestuin bij een volkstuin/moestuin vereniging, een aantal jaar geleden ben ik begonnen met een stuk grond van 100m2 en sinds 2 jaar heb ik er nog een stuk grond erbij genomen en beheer ik nu z'n 200m2 moestuin. Ik heb de afgelopen jaren doormiddel van vallen en opstaan en echt heel veel tips van medetuinders heel wat geleerd en hoop hier nog meer te kunnen leren of andere moestuinders op weg te kunnen helpen.. Hierbij een foto van mijn moestuin. Tot snel! Quote volg mijn avontuur op: https://www.instagram.com/iloonsmoestuin/
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 12 juni 2019 Geplaatst: 12 juni 2019 Welkom Ilona,Wat een zonnige foto! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Patrijs Geplaatst: 13 juni 2019 Geplaatst: 13 juni 2019 Volgens mij ben je wel de goede kant opgevallen. Het oogt mooi. Welkom. Quote De moestuin van Patrijs
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 20 juni 2019 Geplaatst: 20 juni 2019 Welkom ! Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.