Mylena Posted February 13, 2020 Posted February 13, 2020 (edited) Ik weet nog niet wat ik aan te bieden heb. Moet nog door mijn zaden heen. Ik ga nog zaaien dus ik heb vast wel zaailingen. Ik heb een aantal boeken te ruil. Boeken: Koud hart van Tess Gerritsen Mama Lucia en Omerta van Mario Puzo in een boek Miss Marple omnibus van Agatha Christie De geketenden van Harold Robinson Echo’s en onder de oude beuk van Maeve Binchy in een boek De mannentester van Heleen van Royen Planten : Ik heb een aantal aardbeienplantjes. Ik weet echt niet welk ras. Ik heb verschillende gekocht bij een aardbeienkweker. Ze geven veel Aardbeien. verschillende tomaten zaailingen wordt nog aangevuld Ik zoek: Kippenvlees , wil ik wel gewoon kopen. Wij zoeken al een hele tijd naar eerlijk kippenvlees. Dat valt nog niet mee. ik neem mee: wraps met tonijnsla wc papier voor Jorieke frisdrank Edited March 5, 2020 by Mylena Aangepast Quote
Claudy Posted March 8, 2020 Posted March 8, 2020 hai, had jij vorig jaar niet een tomatilloplant? IK heb er eentje meegenomne..maar het kwam niet tot vruchten. Mocht je deze hebben en zaaien, dan graag ook eentje voor mij. Groetjes CLaudia Quote
Recommended Posts