Kornelis Geplaatst: 23 maart 2020 Geplaatst: 23 maart 2020 Hallo allemaal. Ik ga een moestuinhoekje aanleggen en dan is het altijd goed om met anderen van gedachten te veranderen. Ik woon in middelgrote stad en mijn tuin is maar klein. Mijn twee grootvaders zaten allebei in de landbouw, maar mijn ouders niet. Mijn moeder had wel altijd al groene vingers, en heeft nu ze op leeftijd is nog steeds een prachtige tuin. En ik heb zelf in mijn jeugd als vakantiewerk bij een boer gewerkt. In mijn tuintje staan al vele jaren peren, zwarte bes en kiwi. Op naar meer! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 maart 2020 Geplaatst: 23 maart 2020 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 26 maart 2020 Geplaatst: 26 maart 2020 Welkom Kornelis! Lekker buiten in de tuin aan het werk en dan als cadeautje ook nog eens een oogst. Wat wil een mens nog meer! Veel plezier hier en in de tuin. Groene groetjes! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.