Jeronimo Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 Brood en cake wecken daar had ik nou echt nog nooit van gehoord. Klinkt super lekker en ik ga het zeker een keer proberen. Bedankt voor de tip.Gefeliciteerd met je artikel in Landleven. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Geplaatst: 26 mei 2014 Hier ook nog even de update: We hebben nog een paar potten met brood staan, die ik in 2011 heb geweckt. We hebben er dit weekend weer 1 open getrokken, en er lekker van gegeten. Het brood is wel vrij droog, maar dat was het toen in 2011 ook Ik maak er dunne plakken van die ik even krokant bak in een koekenpan. Daarna wat boter of ander smeerseltje er op, en eet smakelijk Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jane Doe Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Ziet er zeer smakelijk uit, leuk als cadeau of bij bbq. Quote
bobvanschie Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Hier ga ik me toch ook maar wat meer in verdiepen Geniaal! Quote
Old Rose Geplaatst: 27 mei 2014 Geplaatst: 27 mei 2014 wow, ziet er echt leuk en lekker uit. Ga ik zeker proberen Ik denk alleen dat ze niet heel lang op de plank zullen staan. Sind mijn kinderen hebben ondekt hoeveel lekkere geweckte etenswarenop de plank staan, verdwijnt er regelmatig zomaar een pot Geeft niets, doe het graag..en nu heb ik weer iets nieuws om uit te proberen, dank je wel Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Jorieke123 Geplaatst: 21 juli 2015 Auteur Geplaatst: 21 juli 2015 Ik heb van de week een aantal potten opengetrokken, die ik in 2011 heb geweckt. Onder andere een marmercake, een dooiercake, en een Engelse cake (met rozijnen). En ze waren allemaal nog goed. Wat droog, maar dat waren ze al na het bakken en voor het wecken. Maar heel goed te eten hoor. Gewoon wat slagroom er op... Of lekker luxe voor WTSHTF Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.