akroma Geplaatst: 16 juni 2020 Geplaatst: 16 juni 2020 Hoi allemaal! Ik heb problemen met mijn peper en weet niet goed wat het probleem is hier. Ik heb al gegoogeled maar kwam mijn specifieke probleem niet tegen. Zie hier ook zo snel niet iets al zal het wel eerder besproken zijn. De bladeren krullen wat en er zitten allemaal bellen in/bubbels op bovendien hebben ze wat vlekken. Het lijkt allemaal aan de bovenkant te zitten. Quote
rorror Geplaatst: 16 juni 2020 Geplaatst: 16 juni 2020 Onderkant van bladeren controleren op luis, als er luis zit, dit behandelen. Die zuigen sappen, en dat kan vervorming veroorzaken. Maar al vind je geen insecten aan onderkant van het blad, dan is het een calcium gebrek. Dus dan iets toevoegen aan de bodem zodat deze extra calcium krijgt. Wat wel raar is, dat een aantal bladeren helemaal omhoog gevouwen zijn. Heb je onlangs iets te veel bemesting gebruikt? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
akroma Geplaatst: 16 juni 2020 Auteur Geplaatst: 16 juni 2020 Te veel mest zou kunnen idd. Is Als het calcium tekort is, hoe kan ik dat het beste oplossen? Luizen had ik al gecontroleerd, die zie ik niet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.