el164 Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Ik wil graag bramenstruiken poten. Kan ik die stekken van bestaande struiken uit andere tuinen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Ja dit is mogelijk je neemt dan een lange uitloper en stopt deze in een pot met aarde.op zijn tijd gewoon water geven ik heb de dorenloze braam staan deze soort geeft mooie grote vfruchten en veel .ze zijn echt lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 "De" doornloze braam. Alleen ik verkoop al 8 doornloze rassen, waarvan ook rassen met kleine, zure vruchten. Dus goed opletten welk ras je stekt! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts