Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ideeën voor nieuwe wedstrijd?!


hansm

Aanbevolen berichten

Nou nee hoor misluking kan gebeuren wel irritant maarja, ik verheug me nu al op pompoen wedstrijd en ga bij Frans zaadjes bietsen, ik denk dat ik die volgend jaar in me voortuintje plant lijkt me lachen als zo'n enorm ding in je voortuin ligt.

En ik ben gek op radijs gewoon blijven kweken hoor we geven het vreemde moestuin jaar de schuld, ik had dit jaar bij de normale radijs in volle grond ook veel pech ook doorschieten maar andere jaren ging prima hoor, dus Bonnie volgend jaar gewoon weer proberen.

 

Luc ken jij niet pompoenzaad bietsen van Frans voor volgend jaar forum wedstrijd pompoen

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radijs was leuk om de animo te pijlen en eens te experimenteren in de opzet, maar als wedstrijdgroente uiteindelijk niet zo'n succes

 

Zo'n pompoen is natuurlijk geweldig. Het is dan wel leuk als er animo voor is (dus meerdere deelnemers laten regelmatig het verloop zien). Een beetje actieve competitie maakt het een echte wedstrijd. Dat niet iedereen door ruimtegebrek of de vele zorg aan de wedstrijd kan deelnemen is op zich niet zo'n probleem, er kan altijd een 2e wedstrijd met een andere groente naast georganiseerd worden. Als er hier animo is met actieve deelnemers kan Frans misschien eens een balletje opgooien?

 

Hoe dan ook het blijft een super groente om te zien en een geweldige groente om die zelf te telen, wedstrijd of geen wedstrijd!

 

Ideeën voor andere groente die wat minder ruimte innemen zijn natuurlijk ook welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er nu eigenlijk al een winnaar? Heb ik de sluitingsdatum gemist.

Ik vond het een leuk item, heb ervan genoten.

Dat ik (ruimtegebrek) niet mee kan doen aan een pompoenwedstrijd maakt me niet uit.

Het volgen is ook grappig.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat niet iedereen door ruimtegebrek of de vele zorg aan de wedstrijd kan deelnemen is op zich niet zo'n probleem, er kan altijd een 2e wedstrijd met een andere groente naast georganiseerd worden. Als er hier animo is met actieve deelnemers kan Frans misschien eens een balletje opgooien?

 

Hoe dan ook het blijft een super groente om te zien en een geweldige groente om die zelf te telen, wedstrijd of geen wedstrijd!

 

Ideeën voor andere groente die wat minder ruimte innemen zijn natuurlijk ook welkom.

 

Misschien wel een pompoen, maar een die je aan een pergola of zelf gefabriekte klimpaal kan kweken? ik denk aan de lagenaria extra long dipper..en dan bv wie de langste heeft met het meeste gewicht? Ik stuur een foto bij, hij hangt bij mij aan een pergola en groeit in een megagrote pot, ik knip de andere vruchten eraf zodat er een groeit, weinig ruimte op de grond, en een hele mooie vrucht om te zien ( wel lastig te fotograferen ...)

783_f93d9ebf7892bd183c27ba4536967124.jpg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohh...HEBBE!!!! ))))

 

 

je haalt me de woorden uit mn hoofd

 

Lijkt me wel een goeie voor n wedstrijdje....plant m op het dak....werkt de zwaartekracht ook nog eens mee

 

echt leuk; inderdaad ideaal voor de pergola.

 

over de radijzen; alles wat gezaaid was in volle grond, op diverse plekken, is verdwenen. Het zaad lijkt ongediertesnoep. Dat wat bij de tomaat en komkommer in bak was gezaaid, is nog over 5 in totaal. Ze mogen nog een tijdje groeien dus wellicht wordt het nog wat....

Ben toch benieuwd wat het zaad wat over is in het voorjaar zal doen. zowiezo een beter seizoen voor radijs, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens... ik zal wel een enorme pietlut zijn, maar kunnen we even stoppen met quoten? Het bericht waar je (en dan bedoel ik niet speciaal Helena of Geedee, maar vele anderen op dit forum.) op reageert staat direct onder/boven je antwoord, dus is er echt geen quote nodig.

Quoten doe je door een STUKJE van een bericht van iemand naar boven te halen, en daar op te reageren, als dat bericht al wat verderop de pagina is beland.

 

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...